Wednesday, February 19, 2014

Mugshot Monday #7

I've been a little distracted this week and totally forgot Mugshot Monday... So this is my Mugshot Monday Wednesday face! 

J'ai été un peu distraite ces derniers temps et j'ai complètement oublié mon Mugshot Monday... Du coup voici ma tête du Mugshot Monday Wednesday!


{In my cup...} Water with lemon, my latest obsession

{On my mind...} I miss my hubby who's attending a conference across the country


{I am watching...} Pretty Little Liars

{I am craving...} Cadbury milk chocolate Finger cookies 

{I am burning...} Bath and Body Works Twisted Peppermint

{On my lips...} MAC Creme Cup lipstick

{I want...} to change positions, but Kusmi is fast asleep on my chest

_

{Dans ma tasse...} de l'eau au citron, mon obsession du moment

{Je pense...} à mon mari qui est à l'autre bout du pays pour une conférence et qui me manque


{Je regarde...} Pretty Little Liars

{Je rêve...} de biscuits Finger de Cadbury au chocolat au lait

{Je fais brûler...} Twisted Peppermint de Bath and Body Works

{Sur mes lèvres...} le rouge à lèvres Creme Cup de MAC

{J'ai envie...} de changer de position mais Kusmi dort profondément sur ma poitrine 

No comments:

Post a Comment